Slut på semestern

Så....då var det över för denna gången, semestern då så klart. Hunnit baka lite har jag ändå gjort, men inte haft ork att uppdatera här. Så nu kommer ett par saker som jag bakat under ledigheten.



Vi var ju i Kosovo i två veckor och ni tror väl inte att jag kunde låta bli att baka där nere?
Det blev kanelbullar, något som dom uppskattade väldigt mycket och som dom där aldrig hade smakat innan. Gjorde även cupcakes, blev också populärt. Sista kvällen gjorde jag en "kosova-tårta", hade ju inte så mkt redskap med mig ner, så reultatet blev u inte lika bra som det hade blivit här hemma, men jag blev ändå nöjd och jag tror att alla där nere blev det med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0