"drömbollar" det godaste jag någonsin bakat!!!


Bakade igår det godaste jag någonsin gjort!!
Jag har valt att kalla dom drömbollar, för dom smakar som en dröm:)
Jag kunde inte sova natten innan och låg som vanligt och tänkte på recept, då fick jag idén till dessa godingar. Hahaha bra sätt att kunna sova va??
Degen till dom har jäst och sen friterade jag små bollar. När dessa kallnat så spritsade jag i en massa glasskräm inuti. ringlade choklad över(lite olja i chokladen också, så den håller sig lite smetigt god) och sen lite flor ovanpå. Degen i sig är inte såp söt, så florsockret blev verkligen pricken över i:et.
Receptet har jag bara i huvudet än så länge, får försöka skiva ner nästa ggn jag bakar dom, för jag lovar: det lär bli fler ggr!!!
Både jag och barnen åt som galningar hela kvällen.....så ikväll får det bli desto mindre socker till fredagsmyset:) hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0