Macarons med kokoskräm


Äntligen har jag börjat få grepp om hur man får jämna o fina macaroner, man rör dom helt enkelt inte efter att man spritsat ut .....jag har tyckt att dom varit för tjocka så jag har smetat ut dom lite extra varje ggn. Vilket jag ju nu vet att det varit ett misstag.
Gjorde dom rosa denna ggn och hade en fyllning på skimmedmilk-coconutcream. Färdig på burk som jag köpt på Lidl. Suuupergod va den och passade bra in med mandelsmaken.
För övrigt så köpte jag även på Lidl malda mandlar. Så jag slapp både att skålla och mala mandel. Helt perfekt malt var det och gick hur bra som helst att använda till macarons. Ett bra tips faktiskt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0