Dags at uppdatera lite kanske??!!

Oj, va dålig jag är på att uppdatera här inne.
Har jobbat så mkt den sista tiden och nu är hela familjen sjuk att jag knappt ens startat datan alls.
Bakat har jag däremot lyckats göra ändå.....konstigt nog så är det nog det enda som jag alltid tycks ha tid över för...(hmmm...)

Ska försöka ta mig i kragen senare idag och lägga ut bilder och recept på alla gottigheter som jag bakat sen sist.
Nu ska jag ta en panodil och låtsas att jag inte är sjuk och baka med Leon. Han är 5 år och har börjat tycka det är roligt att baka:)
igår gav jag honom ett par bakböcker och sa att han fick älja vad han vill så ska vi baka det imorgon, och trösta oss lite att alla varit så sjuka. Han valde sockerkaksfigurer med glasyr. Bra val tycker jag, för det har jag aldrig testat på och hade säkert aldrig gjort det om inte han kommit med iden:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0